دکتر نصیبه رستمی / جراحی بینی / عمل بینی زنانه نزد بهترین جراح بینی خانم در تهران
مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه

عمل بینی زنانه نزد بهترین جراح بینی خانم در تهران

جراحی بینی زنان هر نوع عمل بینی است که هر گونه نگرانی زیبایی و عملکردی را برطرف می کند و در عین حال ظاهر زنانه تری را به وجود می آورد. از آنجا که تفاوت های ظریفی بین بینی زن و مرد وجود دارد، لازم است از بینی های هدفمند که مطابق با استانداردهای زیبایی پذیرفته شده برای جنسیت بیمار هستند استفاده شود. با مراجعه به بهترین جراح بینی خانم در تهران می توانید ظاهر زیباتر و عملکرد بهتر از بینی خود را داشته باشید.

بینی زنانه چه شکلی است؟

بینی ایده آل زنانه معمولاً کوتاه تر و کوچک تر است، با یک پل یاقوس کوچک و یک نوک بینی به سمت بالا. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که هیچ شکل بینی “کاملی” برای بیماران زن وجود ندارد زیرا بینی ایده آل برای هر فرد خاص باید نسبت تناسب صورت آن ها باشد. بنابراین، هر روش تغییر شکل بینی نیاز به یک رویکرد سفارشی برای ایجاد ساختار بینی ظریف تر و متناسب با ویژگی های صورت بیمار دارد.

جراحی زیبایی بینی در تهران

دلایلی برای انتخاب جراح بینی خانم

جراحی بینی یا رینوپلاستی انواع مختلفی از مشکلات بینی را حل می کند، از مسائل زیبایی (مانند شکل و اندازه سوراخ بینی یا نوک بینی) تا مسائل ساختاری که باعث مشکلات تنفسی مکرر می شوند. اما از مشکلات عملکردی که بگذریم، عمل بینی زنانه برای بدست آوردن شکل بینی دلپذیرتر که متناسب با ویژگی های صورت زنانه باشد و ظاهر کلی جذاب تری را انجام دهد، انجام می شود.

بسیاری از خانم هایی که می خواهند بینی خود را عمل کنند، برای راحتی بیشتر خود تمایل دارند بینی خود را نزد یک جراح بینی خانم خوب عمل کنند ولی نمی دانند که چطور باید بهترین جراح بینی خانم در تهران را پیدا کنند. در بخش های بعدی این مقاله ما راه های شناخت یک جراح بینی زن خوب در تهران را به شما یادآوری خواهیم کرد.

نکته ای که وجود دارد این است که شاید بیشترین متقاضیان انجام عمل بینی نزد بهترین جراح بینی خانم در تهران را بانوان تشکیل بدهند ولی حقیقت این است که در بسیاری موارد نیز ممکن است آقایان برای انجام عمل بینی مردانه به یک جراح بینی خانم مراجعه کنند چرا که کیفیت جراحی و میزان تجربه جراح بینی مهم تر از جنسیت اوست.

اهداف جراحی بینی زنانه

عمل بینی زنانه به بهبود یا افزایش جنبه های زنانه بینی کمک می کند و مشکلات زیر را به نحوی برطرف می نماید که حالت و شکل زنانه بینی فرد از بین نرود.

  • عدم تقارن بینی
  • اندازه بزرگ یا کوچک
  • وجود قوز روی بینی خانم
  • سایز و شکل نامناسب سوراخ های بینی
  • مسائل عملکردی بینی (مشکلات تنفسی)

بهترین جراح بینی خانم در تهران عمل بینی را به چه روشی انجام می دهد؟

بسته به پیچیدگی مشکلات بینی بیمار و عوامل مختلف دیگر، جراح بینی می تواند از روش باز (خارجی) یا بسته (اندونازال) برای انجام عمل جراحی استفاده کند.

با جراحی بینی بسته، تمام برش ها در داخل سوراخ بینی ایجاد می شود و از ابزارهای تخصصی برای تراشیدن بینی به صورت داخل بینی استفاده می شود. از طرف دیگر، یک جراحی بینی باز نیز شامل برش های داخل بینی می شود، اما مشخصه آن ایجاد یک برش در سراسر کلوملا است که به پزشک اجازه می دهد تا دیدی بلامانع از چارچوب بینی داشته باشد.

جراحی بینی معمولاً تحت بی حسی موضعی یا عمومی انجام می شود. در برخی موارد، بی حسی موضعی با آرام بخش نیز ممکن است استفاده شود. انتخاب داروی بیهوشی بستگی به ترجیح بیمار و میزان راحتی مطلوب او دارد و جراح مورد نظر در مورد مشاوره قبل از عمل، همه گزینه ها را مورد بحث قرار می دهد تا اطمینان حاصل شود که بیمار به خوبی آگاه است.

پس از آمادگی کامل بیمار برای جراحی، پزشک با ایجاد برش های استراتژیک برای دسترسی به ساختار بینی شروع می کند. اگر این روش نیاز به رویکرد باز داشته باشد، پزشک گام اضافی را برداشته و پوست را بالا می برد تا چارچوب زیرین نمایان شود.

سپس جراح بینی خانم با دقت تغییراتی را در غضروف و استخوان بینی انجام می دهد تا به نتیجه مورد نظر برسد. جراح همچنین ممکن است ویژگی های خاصی از بینی را با استفاده از پیوند غضروف از ناحیه تیغه ، گوش یا دنده تقویت کند.

بهترین جراح بینی خانم در تهران، در انجام هر گونه عمل بینی، این اطمینان را می دهد که نتیجه نهایی از نظر زیبایی و همچنین عملکردی مطلوب بوده و تعادل و تقارن مطلوب صورت را ارتقا می بخشد.

مراقبت های بعد عمل بینی

بهترین کاندیداهای خانم برای عمل بینی

جراحی زیبایی بینی در بین مردان و زنان محبوب است، اگر چه تعداد خانم هایی که بینی خود را عمل می کنند، بسیار بیشتر از مردان است. بهترین داوطلبان برای عمل بینی باید دارای شرایط زیر باشند:

  • سلامت جسمانی خوب بدون هیچ گونه بیماری یا بیماری جدی
  • عدم استعمال سیگار و دخانیات
  • داشتن اهداف و انتظارات زیبایی شناختی واقعی از عمل
  • این افراد خواهان تغییر شکل هستند و بینی آن ها نیاز به اصلاح دارد
  • آنها به سن مناسب رسیده اند، به این معنی که افراد جوان باید منتظر بمانند تا به بلوغ جسمانی برسند و سپس این عمل را انجام دهند. زنان معمولاً زودتر در سن 16 سالگی به بلوغ می رسند در حالی که نوجوانان مرد باید تا 18 سالگی به بعد منتظر بمانند. دلیل این امر این است که رشد و تغییر بینی در این سن متوقف می شود.

کدام خانم ها نباید بینی خود را عمل کنند؟

ممکن است به شما توصیه کنیم که در موارد زیر عمل نکنید:

  • شما انتظارات غیر واقعی دارید، منظور این است که به دنبال چیزی هستید که شما را به شخص دیگری تبدیل کند.
  • شما از افسردگی یا یک مسئله روانشناختی دیگر مانند اختلال بد شکلی بدن رنج می برید.
  • شما فشار خون بالا، اختلالات خونریزی، بیماری ریوی، دیابت، کلسترول بالا و آلرژی شدید دارید.
  • شما زیاد الکل مصرف میکنید یا سیگاری هستید.

نکته!

به گفته بهترین جراح بینی خانم در تهران، درست بودن تصمیم شما برای انجام جراحی بینی تنها بعد از جلسه مشاوره مشخص خواهد شد. برای گرفتن وقت مشاوره با شماره 09017959599 تماس بگیرید. یا از خدمات مشاوره جراحی بینی آنلاین ما بهره مند شوید.

مزایای جراحی بینی زنان

جنسیت همیشه نقش مهمی در هر نوع جراحی پلاستیک صورت ایفا خواهد کرد. اما در حالی که حفظ یا تقویت ویژگی های مربوط به جنسیت از ضروریات مهم جراحی است، هدف اصلی هنگام کار با بینی زنان صرفاً ایجاد یک بینی کوچک و رو به بالا نیست، بلکه ایجاد تغییرات زیبایی منحصر به فرد است که به خوبی با عملکرد بینی بیمار هماهنگ باشد. پس باید به دنبال بهترین جراح بینی زنانه در تهران باشید تا بعد از عمل ظاهرتان مصنوعی نشود.

 انجام جراحی زیبایی بینی می تواند به خانم ها در دستیابی به موارد زیر کمک کند:

  • بینی ظریف تر
  • تقارن بهتر صورت
  • بهبود عملکرد بینی
  • افزایش زیبایی ظاهر بینی
  • شکل، زاویه و اندازه بینی شما بهبود می یابد.
  • مشکلات ساختاری که تنفس را محدود کرده و باعث خفگی می شوند، اصلاح می شوند.
  • جراحی زیبایی بینی می تواند تاثیر بسزایی در ظاهر و اعتماد به نفس شما داشته باشد.
جراحی بینی کج توسط دکتر رستمی

عوارض انتخاب نادرست جراح بینی خانم

در صورتی که در انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران بیشترین میزان دقت و توجه را به کار نبرید، ممکن است دچار عوارض زیر شوید:

  • مشکلات پوستی یا خرابی بافت پوست
  • عدم حصول نتیجه ظاهری دلخواه
  • برگشت ظاهر بینی بعد از عمل
  • عدم رفع مشکلات تنفسی

در صورتی که بینی شما گوشتی است و قصد دارید جراحی بینی گوشتی خود را نزد یک جراح بینی خانم انجام دهید حتما با تحقیقات لازم بهترین جراح بینی گوشتی خانم در تهران را پیدا کنید تا علاوه بر به دست آوردن ظاهر زیباتر از کیفیت کار جراح مطمئن شوید.

دکتر نصیبه رستمی

دکتر نصیبه رستمی

جـراح و مـتخصص گـوش، حلق و بـینی دارای برد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *